Activiteiten voor kinderen klik hier

Kansel bericht

Geplaatst op 22-08-2024 door Cinthia van den Biggelaar

Beste parochianen,

Namens het pastoraal team en het parochiebestuur van onze parochie wil ik u de volgende mededeling doen.

Het afgelopen jaar is Cinthia van den Biggelaar in onze parochie werkzaam geweest als teamassistente / administratief medewerkster.Met ingang van 1 september zal zij de functie van teamassistente/ secretarieel medewerkster niet langer vervullen. Wij willen haar hartelijk danken voor de goede inzet en toewijding die zij in deze functie heeft getoond.

Per 1 september is Cinthia van den Biggelaar, door onze Bisschop mgr Liesen, benoemd in de functie van pastoraal projectmedewerker op voltijd basis. Zij zal zich met name gaan richten op gezinnen en jongeren en de opbouw van het familie pastoraat binnen onze parochie. Daarnaast zal zij zich richten op de ontwikkeling van de missionaire parochie volgens het beleid van het Bisdom. Met deze nieuwe functie vergroten we de inzet van de pastorale zorg in onze parochie en in onze pastorale zone “de Wijngaard”.

Wij zijn ervan overtuigd dat Cinthia in de nieuwe rol als pastoraal projectmedewerkster zich opnieuw waardevol voor onze parochie zal blijven inzetten en we wensen haar veel succes en zegen in deze nieuwe uitdaging binnen het pastoraal team.